BETALING Stonley accepterer og accepterer betaling med større kreditkort, herunder VISA, Mastercard og American Express. Betalingen vil blive trukket på din konto, når du har gennemført ordren på nettet. LEVERING Stonley afsender ordrer hver dag fra mandag til fredag. Pakker sendes som hovedregel via GLS eller postskranke med levering efter underskrift. Vi bruger GLS og postnord til hurtige og sikre leveringer. Leveringstiderne er som følger: Inden for Danmark tager det ca 1-3 hverdage med standard fragt. Ekspresforsendelse tager omkring 1-2 dage. Vi tilbyder gratis forsendelse til postagenter for ordrer over SEK 800. For alle andre europæiske lande er forsendelsesgebyret €8,99 for hjemmelevering og €4,99 for postagenter. (gratis forsendelse til postagenter over 68 €) Leveringstiden er 2-4 dage afhængigt af hvor du er, Forsendelsesomkostninger inkluderer håndterings- og emballeringsomkostninger samt portoomkostninger. Hvis du havde skader på din ordre. Skriv til os direkte på support@stonley.com. Vedlæg venligst oplysninger og et billede på pakken. Dine varer vil være professionelt pakket og godt beskyttet til forsendelse. GARANTI Der er 2 års garanti efter købeloven. Vores garanti gælder for materiale- og/eller fabrikationsfejl. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader forårsaget af forkert brug af produktet/ydelsen. Vi dækker returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang. Ved returnering sendes den korrekte anmodning og klage til: Stanley C/ Muntaner 217, 4-1 08036 Barcelona Spanien TILBAGEBETALE Hvis der er aftalt en tilbagebetaling, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. RETURNERINGSRET Der er 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag du modtager bestillingen. Returneringen skal meddeles os senest 14 dage efter købet. Beskeden skal sendes via e-mail til support@stonley.com. I beskeden skal du gøre det klart for os, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Du er kun ansvarlig for enhver forringelse af varernes værdi forårsaget af anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, deres egenskaber og den måde, de fungerer på. Med andre ord – du kan prøve produktet på samme måde, som hvis du prøvede det i en fysisk butik. Hvis varen er testet ud over det ovenfor beskrevne, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun modtager en del eller intet af købesummen, afhængig af varens handelsværdi. For at få det fulde købsbeløb skal du gøre det samme, som du kan i en fysisk butik. Du skal teste produktet, men ikke bruge det i faktisk brug. LOVLIG ALDER Ved at afgive en ordre via vores hjemmeside garanterer du, at du er fyldt 18 år. Hvis vi ikke er sikre på din alder, forbeholder vi os retten til at annullere din ordre. KLAGER - OVERBLIK OG LINKS Hvis du har en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan en klage sendes til: Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (O.M.I.C.) Ronda de Sant Pau, 43-45 08015 Barcelona, ​​​​Spanien https://ajuntament.barcelona.cat/omic/en/ Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du registrere din klage i Europa-Kommissionens online klageplatform. Platformen kan findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Hvis du indtaster en klage her, bedes du inkludere vores e-mailadresse: support@stonley.com